Mere partnerskab end leverandørforhold


Partnerskabet mellem Technor og konfAir har eksisteret i mange år. konfAir er den usynlige leverandør, som får hverdagen til at spille for Technors kunder. I samarbejdet er det i høj grad dialogen mellem servicechef Henrik Hoff fra Technor og sælger Søren Raabjerg fra konfAir, som får det hele til at fungere:

 

konfAir og Søren (Raabjerg, red.) er virkelig dygtige, og vi får supergod service. Jeg roser dem jævnligt, og de fortjener det, lyder det kort og præcist fra Henrik Hoff, der har arbejdet sammen med Søren Raabjerg fra konfAir i mange år.

 

For Henrik Hoff er relationen til konfAir mere end blot et klassisk købsforhold til en leverandør. Det er i langt højere grad et partnerskab, hvor man har hinandens forretninger for øje:


Jeg har oplevet, at kunder henvender sig til konfAir uden om os. Det sker jo for mange, men her skiller konfAir sig ud. De genkender ofte vores kunder og knytter dem sammen med os igen. Jeg føler virkelig, at de hjælper vores forretning, forklarer han og tilføjer:

 

 konfAir hjælper os med at rådgive og vejlede vores kunder. Prisen er kun én ting, men at få den rigtige løsning fra starten er en helt anden. Det handler om at skabe tillid mellem mig og mine kunder. Tillid er meget vigtigt for mig. Og for at kunne levere et ordentligt produkt er gode leverandører vigtige. 

 

Derfor er Henrik Hoff fra Technor også gerne rundhåndet med anbefalingerne til andre:

 Jeg har allerede anbefaler konfAir til flere. Jeg har blandt andre en kollega på Sjælland, som jeg har anbefalet at tage fat på få konfAir, siger Henrik Hoff fra Technor og begrunder:


 De er ikke de billigste på markedet, men du er til gengæld sikker på, at du altid får det, du skal bruge. Der er supergod service. Alle kan sælge et billigt filter. Det er rådgivningen, der gør forskellen – og det får man hos konfAir.

 

 

Mangeårigt samarbejde om at finde de helt rigtige løsninger

Som fast kunde i huset hos konfAir har Technor også lært at udnytte de forskellige kompetencer bedst muligt – eksempelvis, hvornår webshoppen giver mere mening end et opkald:
 

 Vi bruger ofte webshoppen, og det fungerer godt. Vi bruger mest webshoppen til genbestillinger. Det er hurtigt og nemt, fortæller servicechefen fra Technor og fortsætter:
 

 Vi ringer også ofte til Søren (Raabjerg, red.). Det er oftest ved forespørgsler på filterposer – eller til sparring. Ved mange nye kunder ringer jeg lige til Søren for at finde den rigtige løsning og for at høre, om vi kan gøre noget mere effektivt.
 

Og for at samarbejdet ikke skal blive for rutinepræget og hverdagskedeligt, sender Henrik Hoff med jævne mellemrum gerne en hasteordre afsted til Søren Raabjerg. Det er dog intet problem. Det er tværtimod en af konfAirs forcer, hvis du spørger servicechefen fra Technor:
 

 Vupti, så får han tryllet det frem, som vi skal bruge for at holde kunden i gang. Det er alfa omega, at kunden kan køre videre. Det er også vigtigt for vores forretning i Technor. Det er der, konfAir virkelig hjælper os med at gøre en forskel for kunderne.

 

HVEM ER TECHNOR?

Technor leverer procesventilation over hele Danmark. De kører sågar også til udlandet, hvis der er behov for det. Deres primære kunder ligger i Danmark, Norge, Sverige og England. Kunderne har store filtreringsanlæg, som er afgørende for produktionen i blandt andet træindustriens møbelfabrikker, metalindustrien samt virksomheder, der arbejder med glasfiber og komposit. 

 

 Vores arbejde er at fjerne alt trælst støv. Kunderne skal helst ikke opdage, at de har filtrering. Det skal bare køre og fjerne støv og partikler fra luften. Det er altid kundetilpassede løsninger, hvor to projekter ikke er ens, lyder det med servicechefens egne ord.

 

 

 

Vil du vide mere?

Vil du høre mere om hvordan vores gode service kan komme dig og din kunde til gavn, så ser vi frem til at høre fra dig. Du er altid velkommen til at ringe til os på +45 97 13 71 33 eller skrive til konfAir@konfAir.dk


Tilbage til referencer